EXO

[Full Album] فول آلبوم Obsession از EXO

دانلود تمام آهنگ ها در یک فایل

حجم : MB 78

تعداد آهنگ ها : 11

 
 
× منبع: http://navasong.ir ×

واو! اینجا روچند وقتی بهش نسریده بودم!

چقدر یهو دوروزه آپدیت کردیش و خبر نداشتم!

یادش بخیر!چقدر سر این آلبوم عریدم! 

واقعا اکسو از کار افتاد :(((( این سربازی گند میزنه توو همه چیِ یه گروه :((( 

دلم تنگ اون لایواشونه که میشستم نگاه می کردم ... هعییییییییییی کریسمس پارسال چقدر خوش گذشت 

با اسپشال آلبوم جدیدشون همه دلتنگیمونو رفع کردن... گرچه من موقع دیدن ام وی دنبال سوهو و چن میگشتم و آهنگا رو با صدای سوهو و چن تصور میکنم و اشک میریزم... بعد یهو صدای لی رو میشنوم و بیشتر عر میزنم... اما در کل... عیبی نداره. بالاخره این سربازی رو باید میرفتن. تا 2025 صبر میکنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan