EXO

Welcome

안녕하세요
سلام به همه

به وبلاگ من خیلی خوش اومدید

این وب برای طرفداران گروه EXO هست 

امیدوارم خوشتون بیاد

برای خوندن بیوگرافی اعضا ، از قسمت بالای وبلاگ -بیوگرافی اکسو- استفاده کنید .

این بلاگ 3 تا قانون داره 

1 ~ لطفا عکسا رو برندارید و آدرس وبسایت خودتونو روش بزنید. اگه خودتون روزی رفتید و از اعضای اکسو عکس گرفتید و یا فن آرتی درست کردید اونموقع آدرس روش بزنید. 

2 ~ توهین به شدت ممنوع. کسانی که قصد توهین کردن به EXO رو دارند جاشون اینجا نیست. بیرون لطفا 

3 ~ کپی فقط با ذکر منبع !

 

خب همین دیگه

تا بعد ... 

안녕

WE ARE ONE

WE ARE EXO

 

حمایت !

میشه منو فالو کنید

خسته نباشید ^^

ممنون تنکیو و همه چی ^

حتما!
فالو فور فالو؟

یه سوال اکسو و بی تی اس واقعا با هم دعوا دارن؟

بعضیاشون خیلی بامزن🙂❤

خودشون؟ نه
"بعضی" از اعضای فندومشون متاسفانه بله...
وگرنه رابطه بین اعضای اکسو و بی تی اس خیلیم خوبه. کلی کیلیپ برای اثباتشم هست

ای خداااااااا چقد خوبن این پسرا

چرا اینقد میدوستمشون

خیلی کیوتن

من ارمی ام

اکسو ال نیستم ولی خیلی دوسشون دارم

(دلیل اینکه اکسو ال نیستم این یست که بهشون ارمی ها هیت میدن یا بعضی اکسو ال ها به بی تی اس)

من اولین اهنگی که از اکسو شنیدم لاو شات بود وایکه چقدگشنگ بود

میسییییی از بلاگ خوبت

آیگووو
تا باشن کی پاپر هایی مثل شما که مخالف هیت دادن هستن! اگه همه مثل شما بودن دیگه هیچ فن واری وجود نداشت :)
من خودم مولتی فنم! اکسو ال، آرمی، آگاسه، انسیتیزن، استی... حقیقتا این هیت دادن ها بنظرم بی پایه ست!
مرسی از کامنت خوبت ^^

سلام

میسی از وبلاگ خوبت

من آرمی ام ولی اکسو ال نیستم ولی اکسو رو دوست دارم

اکسو ال های عزیزی که دارید اینو میبینید

قبول دارم که به اعضا ی اکسو خیلی سخت گذشته

سه تا از اعضا گروه رو ترک کردن

تو کره هم که ۸ نفرن (کی نیست؟؟؟؟)

اعضاتون خیلی هیت گرفتن(قبول دارم که آرمی ها بهشون هیت دادن)

خیلی بهشون سخت گذشته

ولی به اعضای بی تی اس هم خیلی سخت گذشته

جی هوپ هیت میگرفت چون میگفتن اون بی استعداده و زشته و به درد بی تی اس نمیخوره

هوسوک شکست 

کسی که ارزوی یه دنسر شدن رو داشت

میخواست گروه رو ترک کنه ولی اعضا نزاشتن

میخواستم بگم که همونطوری که اعضای شما زیر هیت های ارمی ها قرار گرفتن

عضای ما هم زیر هیت اکسو ال ها قرار گرفتن

قبول دارم که خیلی بهتون هیت میدن

ولی اکسو واقعا گروه خوبه

من دوستشون دارم

راستش اکسو و بی تی اس با هم رقابت نمیکنن

اونا باهم دوستن

بکهیون با وی صمیمیه

ولی ماییم که داریم رقابت رو میندازیم وسط

بیاین ما هم مث اونا دوست باشیم

جنگ و دعوا نکنیم

و راستی مرسی که همه ی سولو های بکهیون رو گذاشتی

خیلی دنبالشون بودم

 

به امید روزی که همه فن وار ها تموم بشه و آیدول ها رو بخاطر چیزی که هستن ببینیم!
سر هوسوک من خودم خیلی شکستم... چون واقعا درک نمیکنم این هیت رو
صدا، دنس، رپ و خنده های این بشر رو کی میتونه ببینه و بهش بگه با استعداد یا زیبا نیست؟ منکه بهش افتخار میکنم

خواهش میشه><

جیییییییییغغغغغغغغ اینجا رو نیگااااا ⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🤩🤩🤩🤩

وب همو پیوند کنیم ؟!!!! 😃🙏

^^
پیوند شدی

خیلی وبلاگ قشنگی داری امیدوارم که قشنگ تر هم بشه!

منم به تازگی داخل بیان ثبت نام کردم ممنونت میشم به وبلاگ سر بزنی و اگه نظری یا پیشنهادی برای بهتر شدن سایتم داری بگی

سلام. تشکر
باشه سر میزنم
دلمون تنگ شد کجایی پس😭
.
.
آیا این کار درستی است که یهو بدون خبر بروید و تا یه مدت نباشید؟!!!
نه واقعا آخه کار درستی است؟!؟؟؟! :(
سلام :)
im back !
نه کار درستی نیست ! شرمنده
اما خب ساله کنکوره ... کاریش نمیشه کرد
نمیتونم نگرانت نباشم وقتی میبینم نیستی ، من خوب نیستم ، اصلنم نیستم ، از وی آر وان اکسو فقط رفتن سه نغر رو یادته ، موندن لی با تمام سختیها رو نمیبینی ؟ .... رایانم خواهش میکنم ، یکمی فک کن...آیین گناه داره ، همه گناه دارن ، همه دلشون واست یه ذره شده ، تو بعث به وجود آمدن فوروای شدی ، میشه خواهش کنم ازت لطفن ... مارو تنها نذار ...
:)
I Know ... I won't
رایان عزیزم سلام ... میدونم درگیر درسی ولی لطفن بیا یه خبری از خودت بده نگرانتیم... هممون ، رایان من تو هنگ نیستم میدونی که ولی چیزایی رو که شنیدم نمیتونم و نمیخام باور کنم ، تازه امروز فمیدم چی شده... مگه ما __ وی آر وان ___ نبودیم عزیز دلم؟... بیا یکم حرف بزنیم ، جیمیلم مشکل پیدا کرده واسه همین اینجا گفتم ...
سلام آرامم ... جیملت الان بهم رسید  . مگه چی شنیدی !? 
عاره اکسو هم اولش وی عار وان بود اما سه تا از اعضاشو از دست داد 
نگرانم نباش رفیق ... حالم خوبه تو خوبی !?
اهم...یکمی چیز شدم ...
چی عزیزم؟
سلام رایان جان... فایتینگ عزیزم
آرام !!!
سلام ... چطوری ؟ خیلی وقته خبری نیست ازت
مرسی عزیزم
من تمام عکسایی ک از اکسو داشتم ، مال اینجا بود...
همشون طی یک حادثه ی ناجوانمردانه حذف شد! [گریههههههههه]
الان میتونم دوباره داشته باشمشون! ^_^
خداروشکر 😅
رایان پس از دوران غیبتی ک برای ما بسی طول کشید ، ظهور کرد!
هوراااااااااااااااااااااا

فایتینگ ^_^
ㅋㅋㅋㅋ
ظهور کرد اما درسا رو سرش آوااار شدن !
کوماوو یاسی
فایتینگ
فاااااااااااااااایییییییییییییییتتتتتتتتتتتتتتتتییییییینننننننگگگگگگگگ
کوماوو
فایتییییییییییییینگ
خوش حالم برگشتی
هرگز تسلیم نشو
من واقعا یه سری چیزها هست که میخواستم دانلود کنم از سایتت
خخخخخخخ
عاشقتم ینی :)
سعی میکنم هر چ سریع تر فایلا رو برگردونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan