EXO

[MV] دانلود موزیک ویدئو Nature از LuHan

~لینک بازدید~
==» کلیک «==


×کیفیت 720× حجم 25MB

زیرنویس فارسی موزیک ویدیو ==» کلیک

× منبع : http://ohsehunfans.pw ×

من اصلا با کریسهو ارتباط برقرار نمی کنم:|

اون زمانیکه اون کامنتو گذاشتم منم شیپ می کردم الان ولی متحول شدم و دیگه نمی پسندم:) 

منم همیشه با پسرا اشتباه می گیرن:)

 

 

من اکسو شوتایم رو ک دیدم از کریسهو خوشم اومد.
ای متحول گردیده ! متح.ل باقی بمان ....
هه هه ... می تو ^^
لوهاااااننننن ♥♥♥♥♥♥♥
دلم واسش تنگیده بوووودددد... 
خیلی خیلی مرسییی رایانم♥♡♥♡♥♡
قشنگ بوددددد ^^
خواهش میشه

سلام رایانااا خوبی رفیق؟
کوجایی تووو ؟؟؟؟
سلام آرام :)

لولو چان:)
رایان یه سوالی پیش اومد برام، پسری؟؟؟
بایست کیه؟؟؟
ایا میشیپی؟اگر اری کدامهارا بشتر؟؟؟
به نظر میاد بیشتر از یه سوال باشه:)))
^^
این سوال برای منم پیش میاد و متاسفانه جواب منفیه !
 هممممم ... OT12 ام
از شیپ خوشم نمیاد ... حالا چون اصرار میکنی کریسهو :)
تشکر 
:) خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan