EXO

[Translation] ترجمه آهنگ Ko Ko Bop از EXO


برای خواندن ترجمه به ادامه مطلب بروید.

× کپی فقط با ذکر منبع ×


[Verse 1: Baekhyun, D.O]

شیممی شیممی کُو کُو باپ

فکر کنم ازش خوشم میاد

گاردتو پایین پایین بیار

خجالت نکش

من راهمو به قلب سرگردانت باز میکنم

مانند چیزی آشنا به نرمی در درونت پخش میشم

 

[Verse 2: Xiumin, Suho, Kai]

آه وووو ، این یه شب آرومه

آه وووو ، شبی کاملا برای تو

بدون اینکه کاری از دستم بربیاد عاشقت میشم آره آره

مست حرکاتت میشم آره آره

 

[Pre-Chorus: Chanyeol]

چیزایی که در موردم میدونستی رو امروز فراموش کن

غرایز پنهان ، برقصید

 

[Chorus: Chen, D.O, Suho, Kai]

اون میره پایین پایین عزیزم

بدنت رو به ریتم بسپار

اون میره پایین پایین عزیزم

رهاش کن و فریاد بکش ، اه ، ما داریم ، آه

ما داریم داریم کو کو باپ میریم

 

هی!

 

[Verse 3: Xiumin, Sehun]

شیممی شیممی کو کو باپ

فکر کنم ازش خوشم میاد

آروم آروم بزار پایین بیاد

خجالت نکش

به چیزایی که دیگران میگند توجه نکن

فقط همونطور که الان هستی زیبا باش

زمان میخوام تا متوقفش کنم ، عزیزم الان پایینی ؟

 

[Verse 4: Baekhyun, Chen, Suho]

آه وووو ، این آخرین شب ماست

آه وووو ، یک شب فقط برای ما

نگران نباش و به سمتم بیا ، آره آره

همه چیزو به من بسپار آره آره

 

[Pre-Chorus: Chanyeol]

آروم کنترلتو از دست بده ، بزار امروز همه اش بره

اهمیت نده که دیگران چی فکر میکنند ، بهش لرزش بده

 

[Chorus: Baekhyun, Xiumin, Chen]

اون میره پایین پایین عزیزم

بدنت رو به ریتم بسپار

اون میره پایین پایین عزیزم

رهاش کن و فریاد بریاد بکش ، آه ، ما داریم ، آه

 

[Hook: Sehun, Kai]

حالا بشکنش

هی !

ما الان میریم پایین

گوش کن

[Bridge: D.O, Chen, Kai, Sehun]

در اعماق شب تو حتی درخشان تر میدرخشی

چشمانت بهم همه چیزو میگه

توی این شب عالی من تو رو میخوام

میدونم ، اوکی ، حالا شروع کن

بزن بریم !

وقت رفنته رفتن

 

[Chorus: Xiumin, Baekhyun, Chen, Chanyeol]

پایین پایین عزیزم

بدنت رو به ریتم بسپار

اون میره پایین پایین عزیزم

رهاش کن و فریاد بکش ، آه ، ما داریم ، آه

کو کو باپ میریم

 

[Post-Chorus: D.O, Suho, Baekhyun, Kai]

پایین پایین عزیزم

نزدیک گوشم نجوا کن

اون میره پاپیین پایین عزیزم

قلبم رو روشن کن ، اوه ، دارم دیوونه میشم ، اوه

کو کو باپ میریم

درست بود متنش؟؟؟؟؟؟؟ 

جاییش ایراد داشت؟

ببخشید اسم سایتتون translation عه دیگه من می خوام جایی استفادش کنم؟

سلام آدرس وبلاگ http://exo-l1.blog.ir/ هست

خیلی خوب بود ممنون

معنی جالبی داشت

دستتون درد نکنه

خواهش میکنم
ممنون بابت کامنت
سلام میشه آهنگ24/7 رو بزاری
خود اهنگ توی وب هست
منظورتون معنی شه؟
عععععععععععععععععععععر عججججججججب معنی داشت .....کچل شدم خوندمش!
تشکر بابت کامنت
عالییییییییییی
تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan